REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Słynna globalna marka Victoria’s Secret otworzy trzeci sklep w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Słynna globalna marka Victoria’s Secret otworzy trzeci sklep w Polsce
Kolejna światowa marka stawia na ekspansję w Polsce i zdecydowała się na otwarcie nowego sklepu. Amerykańska marka Victoria’s Secret, znana na całym świecie ze sprzedaży bielizny, kosmetyków i akcesoriów, wzmacnia swoją obecność w naszym kraju. Na 7 marca zaplanowano otwarcie najnowszego sklepu tego brandu.
[śląskie/małopolskie] Od 20 lipca elektroniczny pobór opłat na autostradzie A4 Katowice-Kraków. Rozpoczęła się przedsprzedaż urządzeń pokładowych A4Go.artykuł
Pokaż artykuł
[śląskie/małopolskie] Od 20 lipca elektroniczny pobór opłat na autostradzie A4 Katowice-Kraków. Rozpoczęła się przedsprzedaż urządzeń pokładowych A4Go.
Stalexport Autostrada Małopolska, jako pierwszy spośród koncesjonariuszy płatnych autostrad w Polsce...
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnejartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca Galerii Północnej
Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. P...
[Białystok] Park Handlowy "Kwadrat"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Białystok] Park Handlowy "Kwadrat"
Białystok, Jaroszówka
[Kielce] Budynek Handlowo-Usługowy, ul. Warszawskainwestycja
Pokaż inwestycję
[Kielce] Budynek Handlowo-Usługowy, ul. Warszawska
Kielce, Sady
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce
Centra convenience i parki handlowe przyciągają coraz ciekawsze marki, w tym zarówno brandy typowe dla tego segmentu, jak również charakterystyczne do tej pory dla dużych galerii. O rozwoju tenant-mix’u oraz potencjale tych formatów opowiada Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
Warszawa: W Galerii Mokotów pojawiło się pięć nowych salonówartykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: W Galerii Mokotów pojawiło się pięć nowych salonów
Galeria Mokotów to centrum handlowe, należące do Unibail-Rodamco-Westfield. Na powierzchni trzech pi...
[Bydgoszcz] Ruszyły prace projektowe przy inwestycji Metropolitan Outlet Bydgoszczartykuł
Pokaż artykuł
[Bydgoszcz] Ruszyły prace projektowe przy inwestycji Metropolitan Outlet Bydgoszcz
Ruszyły prace projektowe przy Metropolitan Outlet Bydgoszcz – najnowszej inwestycji Carrefour i Whi...
[Poznań] Nowi najemcy w Galerii Pestka w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Nowi najemcy w Galerii Pestka w Poznaniu
Do grona najemców Galerii Pestka w Poznaniu dołączą: szkoła językowa Lingua Club oraz ISKRA Studio T...
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?artykuł
Pokaż artykuł
Jak Polacy korzystają z różnych formatów handlowych?
Ponad 60% polskich konsumentów robi większe zakupy spożywcze (powyżej 100 zł) w dyskontach. Podobny odsetek wybiera też centra handlowe ze względu na ich ofertę rozrywkową, a blisko 40% Polaków decyduje się na wizytę w parkach handlowych ceniąc sobie dobrą znajomość przestrzeni, co gwarantuje sprawne i szybkie zakupy.
Grono najemców galerii handlowej Nowy Świat nadal się powiększaartykuł
Pokaż artykuł
Grono najemców galerii handlowej Nowy Świat nadal się powiększa
W Galerii Nowy Świat w Rzeszowie, należącej do grupy Womak Holding nadszedł czas dużych zmian. Grono najemców tego obiektu handlowego powiększyło się w bieżącym roku i jeszcze powiększy o kolejne znane i lubiane marki.
[Poznań] Wiecha na dachu nowego dworca PKS – Poznań City Centerartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Wiecha na dachu nowego dworca PKS – Poznań City Center
Zgodnie z harmonogramem zakończono budowę konstrukcji nowego dworca PKS i części galerii handlowej P...
Trwa przebudowa i rozbudowa Galerii Wołominartykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa i rozbudowa Galerii Wołomin
Dzięki wprowadzanym ulepszeniom odwiedzający centrum zyskają dostęp do nowych poszerzonych ofert znanych marek, a najnowsze koncepty i formaty salonów i ich wielkość znacząco wpłyną na komfort zakupów. W ramach zaplanowanych zmian swoje lokale wyremontuje i powiększy kilka dużych marek w tym: Martes Sport, Cropp, House czy Reserved.
Centra handlowe mogą być prawdziwymi miejscami spotkań, zwłaszcza latemartykuł
Pokaż artykuł
Centra handlowe mogą być prawdziwymi miejscami spotkań, zwłaszcza latem
Znaczenie społecznej odpowiedzialności centrów handlowych, a raczej ich wpływu na życie i funkcjonowanie lokalnych społeczności, rośnie tym bardziej, im mocniej wynajmujący i najemcy angażują się w realizację celów ESG. Jak wygląda to w praktyce? Przykładem może być kreowanie w obiektach handlowych miejsc do spotkań i spędzania wolnego czasu. Takie działania w ostatnim czasie podjęło między innymi Centrum Handlowe Plejada w Sosnowcu oraz Centrum Handlowe Ster w Szczecinie. Obie galerie przygotowały letnie, zielone przestrzenie, w których organizowane są cykliczne spotkania i imprezy dla różnych grup wiekowych klientów.
[Poznań] Klub  fitness wprowadził się do galerii Pestka w Poznaniuartykuł
Pokaż artykuł
[Poznań] Klub fitness wprowadził się do galerii Pestka w Poznaniu
We wrześniu 2018 r. w galeria Pestka otworzył się klub fitness sieci CityFit. Lokal o powierzchni ok...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniejartykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek handlowy atrakcyjny dla firm z regionu Europy Środkowo-Wschodniej
Centra handlowe w Polsce kuszą nie tylko globalne marki i znane brandy. Na nasz rynek coraz chętniej spoglądają także firmy z krajów bałtyckich oraz z Ukrainy. W II kw. roku eksperci Colliers wspierali debiuty litewskiej marki Candy POP, która otworzy pierwsze lokale w Złotych Tarasach oraz Westfield Mokotów w Warszawie, a także marki modowej Solmar, której produkty będzie można kupić w poznańskim centrum handlowym Posnania.
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echoartykuł
Pokaż artykuł
Kluczowi najemcy wzmacniają ofertę kieleckiej Galerii Echo
Kielecka Galeria Echo dba o atrakcyjność oferty. Do najemców dołączyła marka HalfPrice, która wzmocni ofertę odzieży i akcesoriów. Klienci mogą już robić zakupy w sklepie, który zajmuje niemal 3 200 mkw. Znajduje się na poziomie 0 centrum handlowego.
[Warszawa] Wisher Enterprise rusza z nową inwestycją we współpracy z C&Wartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Wisher Enterprise rusza z nową inwestycją we współpracy z C&W
Firma Cushman & Wakefield przygotowała projekt architektoniczny i kierowała procesem pozyskania pozw...
[Katowice] Remont kamienicy, plac Szewczyka 3inwestycja
Pokaż inwestycję
[Katowice] Remont kamienicy, plac Szewczyka 3
Katowice
REKLAMA